Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

+michalsiarek | przyjaciel digartu

imię i nazwisko adres zarejestrowany30.03.2008 @19:06:56 ostatnio na stronie19.07.2014 @21:52:34

Zachwyt tyle wart co wzgarda,
Stryczek tyle co kokarda

http://www.ciezkideszcz.tumblr.com

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.ciezkideszcz.tumblr.com Gadu-Gadu2849302
digarty40 komentarze2856 posty na forum1468 newsy2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+konradbryczek    10.10.2011 @23:05:37
hahahaha bo poskarżę się komu trzeba i skończy Ci się to rumakowanie online rektorze
+konradbryczek    10.10.2011 @23:00:38
serce mi krwawi. tęskniłeś?
~bbartlomiej    19.09.2011 @20:50:44
niee, mam 21/4 + viewfinder do niego. 35/2.5 też mam. Brakuje mi jedynie 50tki do szerszych portretów.
!lukaszkus    11.09.2011 @00:48:17
nie. z bloga.
~niepijacy    28.08.2011 @22:55:01
e tam, każdy typ ma swoje zalety i wady, a narzędzie się dobiera do roboty a nie robotę do narzędzia

Mały obrazek wciąż żyje! :D
~niepijacy    28.08.2011 @22:26:17
macałem mamke 7 fajne jest to, ale jaka kasa! fuji fajne tylko optyki nie zmienisz, już chyba bym wolał besse bo się składa Ale wiesz jakość obrazu to nie wszystko W średnim Ciężko Ci będzie znaleźć coś wysokoczułego albo bardzo jasnego.
~niepijacy    28.08.2011 @22:12:05
na co się przerzucasz? jakaś mamusia 7? :D
~Mariozii    23.08.2011 @14:39:25
fajne masz zabawki w windzie dziewczynko ;]
~r4444m2    22.08.2011 @21:05:40
ja szukam mieszkania. wysłałem Ci maila.
+konradbryczek    21.08.2011 @00:52:26
załatwimy to poza allegro
+konradbryczek    21.08.2011 @00:33:31
dałoby radę mi odłożyć ze trzy rolki tej superi x-tra?
+konradbryczek    21.08.2011 @00:16:38
Dziękuję, Ty również. Jesteś mile widziany w naszym TWA
ostatnio edytowane: 2011-08-21 00:18:27
_______
http://konradbryczek.tumblr.com/
~maciekprzemyk    18.08.2011 @17:39:32
no komentarze są świetne wręcz xD nowy dział, "fotografia pomysłowa". muszę do niedzieli spłodzić coś na temat rzeka, woda, przemiana fockin' shit
~maciekprzemyk    18.08.2011 @17:28:43
jestem zajebiście niepewny wszystkiego co robię :D
~maciekprzemyk    18.08.2011 @17:27:50
ja? to ironia rozumiem :D
+esyflores    15.08.2011 @19:13:07
<3
'kainone    07.08.2011 @17:02:54
Sęk ju wery macz
ostatnio edytowane: 2011-08-07 19:30:49
_______
W zeszłym roku zapisałem się do grupy wsparcia dla antyspołecznych ludzi.
Jeszcze się nie spotkaliśmy.
'kainone    07.08.2011 @13:40:53
Uzupełnij proszę ogłoszenie zgodnie z zasadami grupy - info w mojej stopce
_______
W zeszłym roku zapisałem się do grupy wsparcia dla antyspołecznych ludzi.
Jeszcze się nie spotkaliśmy.
+konradbryczek    04.08.2011 @21:48:52
ciesze sie ze smakuje
+booboo    09.07.2011 @13:18:07
niom to podaj przepis
+Ulen    04.07.2011 @17:46:51
_______
daddy says i'm special
~normma    02.07.2011 @22:24:20
eee nie. tu mnie nie obserwuj. raczej tu http://www.normma.blogspot.com
digarta juz sobie odposcilam jakis czas temu
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 33 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt